Cyst Mengecut Selepas Mencuba GLA Complex Shaklee

Memang tidak dinafikan GLA Complex Shaklee memang power! Pelbagai masalah wanita seperti masalah senggugut ketika datang bulan, period ti...


Memang tidak dinafikan GLA Complex Shaklee memang power! Pelbagai masalah wanita seperti masalah senggugut ketika datang bulan, period tidak teratur, hormon tidak stabil, masalah kesuburan, masalah kulit dan juga boleh membantu merawat cyst. Sudah bermacam-macam testimoni yang diberikan pengguna hasil pemgambilan GLA Complex Shaklee.






Berikut adalah beberapa pengakuan pengguna yang mengguna GLA Complex bagi menyelesaikan masalah Cyst yang dihadapi...



 " Saya nak share testimoni saya menggunakan GLA selama 2 bulan..Alhamduliliah syst dah pun mengecut dari 4+++cm( tak ingat yang tepat) ke 3.6cm...tadi saya buat check up kt klinik nak tengok saiz cyst."

" Maaf mencelah..saya juga ada cyst selepas keguguran kali kedua, saya mula makan pertengahan mac...check minggu lepas cyst saya mengecil saya makan 2-3 kali sehari...alhamdulilah...



Bagi yang belum mencuba apa kata cuba sekarang? Tidak rugi mencuba GLA Shaklee kerana ianya berkali ganda lebih hebat dari EPO. Kerana apa? Kerana kandungan GLA nya adalah dr borange oil di mana kandungannya 15%- 20% berbanding dalam EPO hanya 8%-10% sahaja.

Berminat boleh sms/whsap 0111-9791281 (azimah)

You Might Also Like

0 comments