Herbalax merawat sembelit dengan mudah

Assalamualikum dan salam sejahtera.. Trauma tiap kali nak membuang air besar sebab masalah sembelit...Berjam-jam duduk di dalam toile...

Assalamualikum dan salam sejahtera..
Trauma tiap kali nak membuang air besar sebab masalah sembelit...Berjam-jam duduk di dalam toilet sebab sembelit...
Sembelit yang teruk lama kelamaan akan menyebabkan berlaku nya masalah buasir kerana najis yang keras akan menyebabkan permukaan lubang najis menjadi luka dan terjadi nya buasir...






                                   Constipation





Herbalax shaklee mengandungi herba yang mampu menlembutkan najis dan mengatasi dapat masalah sembelit





Herbalax shaklee bukan saja dapat mengatasi masalah sembelit tetapi ia juga dapat mencuci usus yang kotor dan membuang toksin-toksin di dalam tubuh..





                               
 


Pengalaman saya dahulu memang mengalami masalah sembelit dan buasir, sejak saya amalkan herbalax alhamdulilah masalah sembelit tiada dan saya membuang sangat lancar dan mudah..Kini tiada lagi ketakutan bila hendak membuang air besar...
Ok sesiapa yang ada masalah sembelit saya sarankan cubalah herbalax ini..memang sangat best...


 Testimoni 

 



                           



 

 

 Jika ada yang berminat untuk mendapatkan produk ini anda semua boleh terus hubungi saya di talian 0111-9791281(azimah)

Puan Azimah Khamis
Pengedar Shaklee Batu Pahat
Sms/whtsap 0111-9791281


You Might Also Like

0 comments