Isterinya Bebas Kanser Serviks Akhirnya

Assalamualikum semua Saya just nak share for caring -kisah kanser serviks isteri saya Alhamdulilah dengan izin Allah,  wife saya dis...

Assalamualikum semua


Saya just nak share for caring -kisah kanser serviks isteri saya

Alhamdulilah dengan izin Allah,  wife saya disahkan kanser serviks pada Disember 2017. Masa itu allah jer tahu macam mana perasaan bila dapat berita ni.  Walaupun muka rileks tapi hati kita suami ni,  Allah & kita jer tahu.  

Alhamdulilah syukur rahmatNya,  pada hari selasa lepas isteri  Saya buat check up semula di Hospital Shah Alam,  3 orang doktor telah sahkan rahim isteri saya bersih, perfect - no infection,  no cancer anymore.  

Bila dapat tahu rasa nak nangis jer.  Tapi sebagai lelaki malu jugak nak nangis ni,apa lagi tahan lah air mata ni dari jatuh.  Saya buat rileks je sambil sebut "alhamdulilah,  tahniah.  Hasil pengambilan Vivix,  Vita C Plus & Alfalfa Shaklee dengan izin Allah hasil positif. Isteri saya amalkan set ini selama dua bulan sahaja secara konsisten. 

Saya sambung lagi,  "so next sayang wajib cari orang.  Bantu diaorang macam mana yang saya dah experienced sendiri sekarang"

"jom bantu orang ramai yang sakit tapi dalam kepala diaorang macam dunia dan berakhir,  dah takde harapan bila kena kanser & fibroid. 

Untuk pengetahuan semua,  isteri saya sendang bantu seorang anak dara dari serawak yang kena fibroid hingga doktor bagi solusi buang rahim. What a damage to her life.  Bayangkan anak dara tanpa rahim. Allah.. Alhamdulilah, beliau masih usaha untuk tidak buang rahim september ini.  

Dan ada beberapa lagi kes kanser serviks, fibroid dan kanser darah,  yang sedang isteri saya close up untuk bantu mereka saat post ini di tulis. 

Kenapa kami yakin kami mampu bantu anda yang sakit? 
Kerana adanya doktor pakar dan ahli nutrisi di belakang kami yang kami rujuk untuk berikan solusi komplimentari yang terbaik untuk setiap yang datang pada kami.  

Terima kasih tak terhingga 

Ok ini adalah perkongsian kisah benar seorang suami. Kalau bukan orang tersayang yang ambil berat, siapa lagi kan? 

Moga lebih ramai yang dapat manfaat. 

Kita tidak taksub dengan Vivix dan mengatakan yang vivix lah boleh menyembuhkan. Tapi dengan manfaat sains dan manfaat tumbuh-tumbuhan semulajadi apansalah kita mencuba. 


Sebarang pertanyaan berkaitan produk Shaklee boleh wasap saya

0111-9791281


You Might Also Like

0 comments