Herbal Blend Krim Pelbagai Guna Untuk Sekeluarga

Assalamualaikum Alhamdulilah hari ini dapat perkhabaran gembira dari custemor, anak beliau dijangkiti Chiken Pox dan bekas parut chike...



Assalamualaikum

Alhamdulilah hari ini dapat perkhabaran gembira dari custemor, anak beliau dijangkiti Chiken Pox dan bekas parut chiken pox telah beransur hilang selepas dua hari menggunakan krim HERBAL BLEND...

Apa yang bestnya krim ini ye...Ok saya akan kongsi dengan anda apa yang best sangat yang ada dalam krim ini...

Mula-mula saya beli krim ini untuk kegunaan sendiri sebab mengalami gatal-gatal di sekitar kaki dan siku.Sebelum ini saya hanya guna krim yang dibeli di farmasi atau dari klinik sahaja. Apabila saya mendapat tahu Shaklee ada produk yang boleh membantu masalah gatal-gatal yang saya hadapi, saya pun terus mencuba dan alhamdulilah sangat serasi dengan kulit saya...

Apa yang saya perasaan, bila pakai krim ini memang best dan rasa seronok sebabnya ia tidak berminyak dan sangat cepat menyerap..lagi yang best nya krim ni rasa sejuk dan nyaman jer bila dipakai...

Antara Fungis Herbal Blend

                                   

1) Membantu merawat Ekzema dan gatal-gatal dan digigit serangga
 - salah satu sebab saya menggunakan krim ini sehingga sekarang adalah untuk anak saya sekiranya dia terkena gigit nyamuk. Bila kena gigit nyamuk saya terus sapu krim ini dan tak sampai beberapa minit kesan merah-merah dah hilang dan anak saya tidak mengaru lagi...


                                           



2)Merawat ruam 
- bab ini yang paling saya suka sebab masa baby anak saya Zakirah ada masalah ruam susu yang agak teruk.. Habis pipi nya dipenuhi ruam susu.. Alhamdulilah bila saya sapu Herbal Blend ini ruam susu nya pulih sepenuhnya dan tiada lagi. Saya tak risau sapu krim ini sebab tiada bahan kimia dan bahan yang diguna bahan semulajadi dan SELAMAT pada bayi...

3) Merawat tumit pecah
- Disebabkan kulit saya yang agak kering dan kadang-kadang tumit kaki pecah, saya gunakan herbal blend ini untuk mengatasi masalah ini. Sebelum kenal Herbal Blend ini saya sapu losyen tiap malam sebelum tidur, yang tak best nya losyen berminyak dan tak menyerap sangat pada kulit...Bila dah kenal Herbal Blend ini krim ini saje menjadi pujaan di hati...

4) Mengubati luka dan melecur
- Mesti ramai tak tahu kan Herbal Blend ini boleh mengubati luka dan melecur..Bila saya ada luka atau terkena minyak panas saya sapukan Herbal Blend ini juga... Alhamdulilah panas pada tangan pun cepat hilang dan tidak ada parut yang tinggal..

5) Menghilangkan parut
- Baru-baru ini ada seorang custemor saya anak nya terkena Chiken Pox..saya syorkan beliau guna Herbal Blend ni..alhamdulilah dua hari pakai krim ini parut Chiken Pox dan beransur hilang...

                         


6) Krim kegunaan harian
- saya memang guna krim ni hari-hari dan satu keluarga saya menggunakan krim ni...


7) Membantu memulihkan puting luka bagi ibu menyusu
- yang ini saya tak pernah cuba lagi sebab masa puting luka tak terpikir nak sapu krim ni...
tak pe jika puting saya luka memang saya akan sapu krim ni..eh tak bahaya ke kalau baby isap..yup tak berbahaya sebab bahan herbal blend ni semua bahan semula jadi dan selamat...


Kenapa saya memilih Herbal Blend krim sebagai krim yang digunakan harian?

Bila tengok ke"best"an krim ni kan memang saya sangat yakin untuk guna krim ni untuk jangka masa yang lama dan saya tidak akan beralih kepada krim lain.. Lagi satu krim ini bebas bahan-bahan terlarang tau...

Antara Testimoni Yang dah guna krim Herbal Blend 

 

               

Rekahan Tumit hilag

                          

 

Add caption

                                       Ruam susu hilang

 

                                            





Hubungi saya terus di talian 0111-9791281
Pengedar Shaklee Batu Pahat
IG : kakyong_jual_vitamin_shaklee






You Might Also Like

0 comments