Omega Guard - Bagus untuk ibu hamil

Semua sudah tahukan bulan ini ada promosi Omega Guard...Omega Guard ini sesuai di ambil oleh semua peringkat usia tau..tak kira kanak-...



Semua sudah tahukan bulan ini ada promosi Omega Guard...Omega Guard ini sesuai di ambil oleh semua peringkat usia tau..tak kira kanak-kanak,remaja,dewasa,warna tua, ibu hamil dan ibu yang mengusukan bayi...





Ok hari ini kak yong nak fokus kebaikan Omega Guard Shaklee kepada Ibu Hamil..
Bagus untuk Ibu dan Bayi dalam kandungan...






INFO OMEGA GUARD : utk ibu mengandung

Mengandung: Masa hamil, pertumbuhan otak bayi adalah sangat pesat. Ibu hamil boleh mengambil minyak ikan ni bermula dari awal kehamilan sehingga ke akhir kehamilan.

Boleh ambil 2 biji sehari untuk menjaga kesihatan kandungan anda dan jika sudah hamil 7 bulan ke atas boleh teruskan pengambilan kecuali jika anda mempunyai masalah kehamilan seperti sejarah tumpah darah.

Ini bukan sebab omega guard itu bahaya tapi omega 3 juga dikenali fungsinya untuk mencairkan darah jadi sila bertanya doktor peribadi anda jika anda mempunyai sejarah masalah dalam kehamilan.

Jika tiada, boleh proceed seperti biasa dan berikan khasiat omega pada bayi dalam kandungan.

“DHA during pregnancy can increase a child’s IQ by age 4.”

Anda percaya tak dengan kenyataan ini? Ini adalah research yang dibuat untuk melihat kepentingan DHA pada ibu hamil. Kalau mahukan anak cerdik, mulakan dari kandungan lagi dengan mengamalkan minyak ikan.


KEBAIKAN OMEGA GUARD

                                          



Omega Guard sangat bagus untuk ibu hamil
Jom ibu hamil amalakn Omega Guard

Pertanyaan dan order..boleh terus whtsap saya di talian 0111-9791281

Pengedar Shaklee Batu Pahat


You Might Also Like

0 comments