Set Kesuburan Shaklee...Set Kesuburan Untuk Suami dan Isteri

  Assalamualikum dan salam sejahtera semua...   Setiap pasagan yang berumahtangga pasti mengimpikan mempunyai anak kan.  Namun tak s...

 Assalamualikum dan salam sejahtera semua...



 Cool kids

Setiap pasagan yang berumahtangga pasti mengimpikan mempunyai anak kan. 
Namun tak semua pasangan dikurniakan rezeki yang cepat untuk menimang cahaya mata. Ada yang kahwin-kahwin terus disahkan hamil dan ada yang perlu menunggu bertahun-tahun baru diberikan peluang untuk hamil.

Jangan risau rezeki setiap orang tidak sama, tetapi kita jangan berputus asa untuk berusaha dan mencuba untuk mendapatkan zuriat.

Ok hari ni Kak Yong nak kongsi dengan anda Set Kesuburan Shaklee. Shaklee pun ada produk yang boleh membantu pasangan untuk mendapatkan anda. Ok jom kita tengok apa yang ada dalam Set Kesuburan Shaklee ni..


 

SET-SET KESUBURAN SHAKLEE (SET SUAMI ISTERI)


                             Image result for set kesuburan suami isteri

 

Set Kesuburan Untuk Isteri

GLACOMPLEX SHAKLEE Khasiat GLA COMPLEX

Sangat baik diamalkan oleh Wanita terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur, senggugut, hormon tidak stabil, pcos, cyst.
Gla Complex dapat membantu wanita menghasilak  cercair serviks yang subur  dan berkualiti yang dikenali sebagai "mukus servik putih telur. Mukus ini berfungsi Untuk  melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum dengan lancarnya. Ia juga menyediakan medium yang subur untuk beberapa jangka masa yang agak lama iaitu 4-5 hari sekaligus memberi peluang untuk si isteri mengandung walaupun seks dilakukan selepas waktu subur.



BCOMPLEX SHAKLEE

Memberi rasa tenang dan rilex serta menghindarkan diri dari stress. Seperti yang kita tahu salah satu faktor yang menghalang susah hamil ialah stress. Jadi pengambilan Bcomplex ini memainkan peranan penting dalam memberi ketenangan kepada tubuh serta memberikan  tenaga dan mengurangkan kepenatan. Keadaan ini dapat membantu isteri mudah hamil.



ALFALFA COMPLEX

Sangat baik untuk diamalkan oleh wanita bagi membantu mengatasi masalah keputihan, masapah haid tidak teratur atau mengurangkan senggugut yang teruk semasa haid. Keputihan yang teruk menjadi salah satu punca sukar hamil. Sesiapa yang mengalami masalah keputihan rawatlah dengan segera. Selain itu, alfalfa juga bertindak senagai kacip fatimah kepada wanita dan dapat menghangatkan kenikmatan semasa bersama.



SET KESUBURAN UNTUK SUAMI

ZINC COMPLEX

Bagi kaum lelaki, zinc merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentuka  hormin testorterone, mengekalkan kuantiti sperma dan paras testorterone yang berseksual. Zinc juag berperanan dalam proses pembentukan genetik iaitu DNA(Deoxyribose Nucleid Acid). Secara keseluruhannya zinx membantu meningkatkan keingina  seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan zinc bagi suami akan mengakibatkan pelbagai Masalah seksuak termasuklah sperma yang abnormal, low count sperma dan penyakit prostat. Zinc digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zinc akan melindungì sperma dan melawan bakteria dalam vagina.

VITAMIN E

Terkenal dengan gelaran " vitamin seks" menggalakkan pembentukan sel-sel baru termasuk RNA & DNA. Berkhasiat untuk meningkatkan kelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki san wanita. Sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada di dala  testikrl dan duktus seminal. Lelaki kehilangan Selenum melalui air mani. Maka suplemen yang cukup samgat membantu hubungan seksuak bagi lelaki..

Selain Set-set di atas, satu lagi produk Shaklee yang bagus untuk Kesuburan adalah VIVIX SHAKLEE



Image result for vivix shaklee bantu kesuburan

Vivix Shaklee dikenali sebagai minuman botani yang mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai antioksidan yang kuat berbanding antioksidan yang lain.

Resveratrol juga berfungsi melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada rosak. Apabila telur yang dilindungi ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih untuk HIDUP, MEMBESAR DAN DISENYAWAKAN.

Vivix juga memperbaiki tenaga sel atau dikenali sebagai MITOKONDRIA yang mana Mitokondria inilah yang boleh memberikan tenaga, meningkatkan keupayaan seksual dan melindungi masalah prostat (Lelaki)

MITOKONDRIA ini akan semakin lemah seiring usia. Jadi bila mitokondria ini tiada tenaga disebabkan usia yang semakin meningkat, maka telur tadi tidak boleh nak "split". Maka persenyawaan tidak berjaya. Ini kerana masa hendak bersenyawa itu, telur ini memerlukan tenaga untuk "split
"



Apa Kata Mereka Yang Dah Cuba Set Kesuburan Shaklee

Testimoni 1

 

Image result for testimoni set kesuburan suami isteri


Testimoni 2

 Image result for vivix shaklee bantu kesuburan 


Testimoni 3




Testimoni 4
  No automatic alt text available.
 
 
Testimoni 5
 
 No automatic alt text available.
 
 
 Testimoni 6

 Image may contain: 1 person
 
 
Dalam lama mendirikan rumah tangga? Tetapi masih belum ada rezeki dikurniakan zuriat?Usaha bimbang anda boleh berusaha dan jangan berputus asa...Salah satu usaha ialah dengan mencuba SET KESUBURAN SHAKLEE ni...

Nak cuba boleh terus hubungi saya di talian 0111-9791281...
Saya menyediakan perkhidmatan Cash On Delivary bagi pelanggan-pelanggan yang memerlukan stok vitamin mereka dalam kadar segera. Tempat pertemuan untuk COD akan ditentukan kemudian. Kawasan yang saya ada buat penghantaran adalah seperti SIMPANG LIMA, BANDAR BATU PAHAT, PARIT SULONG, SEMERAH, PARIT RAJA, TONGKANG PECAH, SRI GADING, SRI MEDAN, SRI SULONG DAN KAWASAN BATU PAHAT

You Might Also Like

0 comments