KEKAL LANGSING WALAU SUDAH MELAHIRKAN ANAK

Perkara yang sering membimbangkan ibu-ibu selepas melahirkan anak adalah berat badan tidak kembali ke asal, berat badan naik mendadak dan b...

Perkara yang sering membimbangkan ibu-ibu selepas melahirkan anak adalah berat badan tidak kembali ke asal, berat badan naik mendadak dan bentuk badan sudah tidak langsing lagi.

Namun demikian ibu-ibu janganlah terlalu risau tentang hal tersebut kerana akan membuatkan ibu-ibu bertambah takut dan tertekan. Terdapat pelbagai cara-cara dan tips-tips yang boleh dilakukan untuk melansingkan badan termasuk lah tips untuk menguruskan semula badan selepas bersalin.


Masalah yang sering dialami oleh ibu-ibu semasa hamil ialah masalah kenaikan berat badan. Pasti setiap ibu hamil akan memgalami masalah ini bukan. Berat badan naik bergitu mendadak. Keadaan ini biasa berlaku kerana semasa hamil pasti ibu akan merasa seronok dan gembira, bila hati gembira macam-macam makanan hendakn di makan dan di diamkan. Waktu begini juga lah masa untuk isteri bermanja, dibelai dengan penuh kasih sayang oleh suami. Oleh itu segala permintaan isteri pasti tidak akan disia-sia oleh suami.

Apabila berat badan telah meningkat, mula lah terpikir bagaimana nak turunkan semula berat badan seperti yang asal.

Cara yang paling mudah untuk menurunkan berat badan selepas bersalin adalah menyusukan bayi anda pasti berkilo-kilo kolori dapat dibakar sehari. Pernah lihat tak, bayi yang menyusu badan bila kita tengok bayi badannya cukup tembam dan motel tetapi ibu nya kita tengok slim dan kurus. Ada juga yang berkata zat ibu telah diambil oleh bayi tetapi itu adalah silap, kerana dengan memberikan susu badan, ibu boleh kembali langsing dan sihat.


Ibu-ibu juga boleh mengambil set kurus shaklee khusus untuk ibu menyusu kan anak. Bukan sahaja badan boleh langsing tetapi boleh menambahkan susu badan.


 





Testimoni Pengguna :





  












 

 

 

Jika puan-puan berminat untuk mencuba produk shaklee, boleh hubungi akak untuk dapatkan harga diskaun tau! InsyaAllah saya akan berikan yang terbaik untuk pelanggan tersayang.

wassup: 0111-9791281

  jom follow ig saya @azimah_jual_shaklee


 

You Might Also Like

0 comments