Vititamin Shaklee Buat Pengguna Awet Muda

Pertama kali melihat testimoni pengguna ini pasti anda teruja dan tertanya-tanya perubahan yang beliau alami kan. Saya sendiri teruja mel...


Pertama kali melihat testimoni pengguna ini pasti anda teruja dan tertanya-tanya perubahan yang beliau alami kan. Saya sendiri teruja melihat perubahan beliau dahulu dan sekarang. Perubahan beliau dapat dilihat dari pelbagai aspek seperti kulit, bentuk badan, warna kulit.. Memang sangat-sangat berubah dan berberbeza. Perubah beliau ini boleh digelar " owh jadi awek muda suda"







 
Mesti korang tertanya-tanya berapa umur beliau kan sebelum dan selepas mengambil produk Vitamin E, Vitamin C dan Energizing Soy Protein.. Ini adalah komen beliau..


 "see... umur 28 mcm umur 22 tahun!! sgt2 berbeza n sgt2 cantik!! seriously!! kebanyakan yg amik scra konsisten 2 3 bulan mmg ketara perubahan.. ini bukan mcm cucuk botox ye..za ni dl sgt chubby skang kurus dengan set shaklee..kulit x sekata n gelap jd cerah.. gmbar tanpa diedit ye



Rahsia Vitamin E untuk awet muda. Vitamin E memang dikenali sebagai vitamin antioksiden iaitu mampu melawan radikal bebas yang berleluasa dipersekitaran kita. Udara yang tercemar, persekitaran yang kotor, asap, pembakaran terbuka akan memburukkan lagi keadaan. Apabila radikan bebas dan pencemaran semakin banyak dipersekitaran kita, ia akan merosakkan sel-sel badan dan juga kulit. Jika kulit tidak dijaga dan dipelihara ia akan menyebabkan kulit kita nampak kusam, berkedut dan lihat lebih tua dari usia sebenar.


Vitamin C pula bertindak dalam menghasilkan collagen dalam badan. Kekurangan collagen dalam tubuh akan menyebabkan tubuh mudah lesu, tulang-tulang mudah rapuh, kulit kelihatan kusam, kering, tidak bermaya..Dengan pemgambilan vitamin c dapat menggalakkan penghasilan kollagen dan juga dapat mencegah sebarang penyakit.


Energizing Soy Protein adalah salah satu produk yang beliau amalkan. Energizing Soy Protein adalah salah satu produk berunsurkan soya yang sangat kaya dengan asid amino yang mempunyai pelbagai kebaikan dan kegunaan.  Dengan pengambilan ESP ini kulit beliau bukan sahaja cantik, kembali bermaya, cerah, warna kulit sekata tetapi beliau dapat berdiet dan menguruskan berat badan.  Lihat saja perbezaan badan beliau sebelum dan selepas pengambilan. Nampak langsing bukan..


Tubuh, kulit dan juga sistem badan adalah aset yang paling berharga dalam hidup kita. Tiada gantinya jika tubuh yang tidak dijaga dengan elok menjadi rosak dan pelbagai penyakit datang menjelma. Oleh itu , pelihara lah kulit agar lebih muda dari usia sebenar anda.




Jika puan-puan berminat untuk mencuba produk shaklee, boleh hubungi akak untuk dapatkan harga diskaun tau! InsyaAllah saya akan berikan yang terbaik untuk pelanggan tersayang.

wassup: 0111-9791281

You Might Also Like

0 comments