Cara Mudah Buat Duit Dari Rumah Sahaja...

Zaman sekarang merupakan zaman yang sangat mencabar dengar keadaan ekonomi yang tidak stabil dengan kenaikan harga barangan seharian. Keadaa...

Zaman sekarang merupakan zaman yang sangat mencabar dengar keadaan ekonomi yang tidak stabil dengan kenaikan harga barangan seharian. Keadaan ekonomi ini telah mendorong ramai suri rumah mengambil langkah bijak dengan melakukan perniagaan dari rumah iaitu perniagaan online sebagai alternatif tambahan untuk menambah pendapatan isi rumah di samping meringakan beban suami.

Bisnes dari rumah bukan sahaja dapat menjimatkan kos tetapi juga dapat menjimatkan  masa disamping dapat menjaga anak-anak dan keluarga. Sambil-sambil jaga anak pun boleh buat duit kan.




Sekarang ni terdapat pelbagai bisnes yang boleh dilakukam oleh suri rumah seperti bisnes kuih muih, pakaian, barangan kecantikan, produk kesihatan dan lain-lain. Kebanyakan sekarang pelanggan lebih suka beli di online sahaja kerana tidak perlu bersusah payah keluar rumah, beratur panjang di shooping komplek.. Zama n serba canggih ni hanya klik-klik sahaja esok barang dah sampai depan rumah, sangat mudah dan jimat masa kan.

Ok kak yong nak kongsi dengan suri rumah semua bisnes online yang boleh anda lakukan tanpa perlu keluar jual barang atau ketuk pintu rumah orang untuk promte barang kita jual. Hanya guna telefon atau leptop sahaja produk kita boleb tersebar ke serata duani..wah canggihkan.. Ok bisnes ni pun lal yong buat jugak tau, seronok sangat dan memang boleh dapat income tambahan terutama suri rumah. Ok bisnes yang menjadi pilihan kak yong ialah Bisnes Shaklee.

Kenapa Saya Memilih Shaklee?

1) TAK PERLU KELUAR RUMAH MENCARI CUSTEMOR, CUMA DUDUK DI HADAPAN LAPTOP ATAU HP SAHAJA

Dalam bisnes Shaklee ni, kita tak perlu susah payah nak kuar ruman buat promosi barang kita. Bagi suri ruman tak perlu susah payah nak angkut anak-anak keluar rumah tau..Dalam shaklee ni semua buat secara onlime iaitu hanya perlu kongsi dan cerita kebaikan produk serta kenikan dan testimoni pengguna yang menggunaka  produk shaklee. Promosi boleh dibuat di Facebook, Instgram, blog, twiter dan lain-lain..semua ini duhujung jari sahaja.

2) MASA LEBIH FLEKSIBAL

Bagi suri rumah yang nak cari pendapatan tambahan, sambil menjaga anak dan suami, saya sarankan shaklee adalah pilihan yang bijak dan tepat. Ini kerana bisnes shaklee bukanlah memerlukan kita duduk di hadapan leptop atau menghadap Hp selama 24 jam sehari. Suri rumah boleh membahagi-bahagikan masa atau membuat jadual untuk menguriskan bisnes ini, Contohnya b6at jadual jam berapa nak update blog, buat iklan di faxebook, balas pertanyaan custemor atau lain-lain. Semua ini boleh dibuat secara sambil-sambil masak, basuh, jaga anak. Dengan adanya jadual akan menjadikan ia lebih tersusun dan dapat menjimatkan masa.

3) TIDAK PERLU SIMPAN STOK

Dalam Shaklee ini yang paling best kita tak perlu keluar modalnbesar-besar untuk beli Stok untuk di simpan di rumah. Apa yang anda perlh buatbialah apabila ada pesanan dari custemor, anda hanya perlu buat order online dalam sisitem shaklee. Kalau anda nak terus pos kepada custemor, anda bagi butiran maklumat custemor dan shaklee akan terus pos kepada mereka. Jadi anda tak perlu susah payah untuk keluar ke Pejabat Pos untuk pos barang. Keadah ini sangat menjimatkan masa dan tenaga. Kalau anda nak buat simpanan stok boleh juga sebagai persediaan untuk custemor yang berdekatan dengan kawasan anda.

4) SISTEM YANG PATUH SYARIAT

Bisnes Shaklee memang kategori MLM, Tetapj ia bukan seperti skim cepat kaya yang akan memberi kekayaan kepada golongan atasan dan menindas golongan bawahan seperti MLM yang lain. Dalam Shaklee ni siapa yang rajin berusaha akan me dapat hasilnya dan tiada istilah goyang kaki dapat duit ye..Jika anda lebih rajin dari saya maka anda akan lebih berjaya dari saya dan bonus yang anda dapat akan lebih dari saya ealaupun anda duduk di bawah saya. Selain itu, pangkat anda juga akan lebuh dari saya jika anda rajim berusaha. Jadi tiada istilah MLM shaklee ni mengayakan orang atasan.

5) SUPPLEMENT SHAKLEE ADALAH SEMULAJADI, SELAMAT DAN TERBUKTI LEBIH 50 TAHUN

Sebelum nak buat sesuatu bisnes tu, kita kena kaji dulu dan ambil tahu maklumat produk. Saya yakin dengan Shaklee kerana kekuatan produk shaklee ini  selepas sendiri menggunakannya dan produk pun 50 tahun dipasaran. Selain itu terdapat banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati dengan produk shaklee. Lagi satu yang sangat meyakinkan saya produk shaklee menggunakan bahan semulajadi dan selamat. 

6) ADANYA BIMBINGAN DARI UPLINE DAN RAKAN-RAKAN SHAKLEE

Jika anda menyertai Shaklee ni, anda tidak akan keseorangan untuk memulakan bisnes ni tau. Macam saya dulu pun Zero nak mulakan bisnes Shaklee ni.. Anda akan mendapat bimbingan, tunjuk ajar dan tips-tips dari master-master yang hebat dan telah berjaya dalam Shaklee.. Group Shaklee yang saya join pun ada menyediakan kelas-kelas untuk kita lebih mahir dalam bisnes online seperti cara buat blog, cara iklan, cara nak yakin kan pelanggan dan macam-macam lagi. Nak tahu kelas ni kita tak perlh pun hadir tetapi dibuat secara online saje tau.. kita hanya sriakan leptop atau hpn sahaja.. memang sangat mudah dan jimat masa..



Kelebihan Join Keahlian Shaklee

  • Personal Bonus
  • Net Personal Bonus
  • Car Bonus
  • Coordinator Incentive
  • Leadership Bonus
  • Promosi Berkala

Jadi jangan lepaskan peluang Hanya bermodalkan RM69 sahaja atau anda beli produk shaklee bernilai Rm 700 ke atas dalam 1 resit atau bekian sebanyaj 200uv anda layak mendapat keahlian secara percuma tanpa modal langsung anda boleh menjadi ahli, mudah sahaja...

Anda berminat nak menyertai Bisnes Shaklee, berminat tapi masih bekum jelas lagi bagaimana cara nya..Ok untuk maklumat lanjut anda boleh menghubungi saya di talian 0111-9791281...


You Might Also Like

0 comments