Pengedar Vivix Shaklee dan Pengedar Shaklee Batu Pahat, Semerah, Parit Sulong, Sri Gading dan Parit Raja

Assalamualikum dan salam sejahtera semua... Anda dah tahu kehebatan dan fungsi-fungsi Vivix Shaklee yang banyak membantu merawat pelbagai ...

Assalamualikum dan salam sejahtera semua...

Anda dah tahu kehebatan dan fungsi-fungsi Vivix Shaklee yang banyak membantu merawat pelbagai penyakit-penyakit kronik.

Anda nak cuba Vivix dan masih tercari-cari mana nak dapatkan Vivix Shaklee dan Produk-produk Shaklee yang lain.

Perkenalkan saya Azimah Khamis, saya merupakan pengedar Vivix Shaklee dan Produk Shaklee kawasan Batu Pahat..

Saya menýediakan perkhidmatan Cash On Delivery bagi kawasan Batu Pahat dan kawasan sekitarnya...Penghantaran terus ke rumah anda atau mana-mana tempat  perjumpaan yang anda tetapkan.

Berapa Harga Vivix Shaklee?

Harga Vivix shaklee sebotol berharga Rm475, satu botol tahan 1-2 bulan penggunaan.




Cash On Delivary (COD) Kawasan 

  • Batu Pahat
  • Simpang Lima
  • Semerah
  • Parit Sulong
  • Semerah
  • Sri Gading
  • Sri sulong
  • Parit Raja
  • Sri Medan
  • Peserai
  • Parit Yaani

Berminat nak cuba Vivix? Boleh terus hubungi saya di talian 0111-9791281
Saya akan bantu anda dan beri keterangan lebih lanjut kepada anda...



You Might Also Like

0 comments