VITALEA SHAKLEE Multivitamin Pertama Di Dunia

Mesti masih ada yang tidak percaya dengan tajuk saya VITALEA SHAKLEE MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA ....Memang benar VITALEA adalah multivita...

Mesti masih ada yang tidak percaya dengan tajuk saya VITALEA SHAKLEE MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA....Memang benar VITALEA adalah multivitamin pertama yang dicipta di dunia.Siapa yang menciptanya? Sudah tentulah Dr Forrest Shaklee.

Ini adalah vitamin yang wajid saya ambil setiap hari. Lagi-lagi memandangkan saya sedang hamil sekarang VITALEA adalah vitamin paling wajib bagi saya untuk memberikan tenaga tambahan kepada saya. Sejak di sahkan hamil saya terus ambil VITALEA dan alhamdulilah badan tidak mudah letih dan lebih bertenaga. 


Inilah multivitamin yang pertama pada tahun 1915


Multivitamin masakini


Mesti anda nak tahu lebih lanjut apakah manfaat dan kebaikan jika mengambil VITALEA 

  • Penambahan tenaga segera - pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran mahupun kerja seharian.
  • Pelengkap nutrisi - kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian) dan anemia.
  • Keupayaan sistem produktif - penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar.
  • Metabolisma - sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.
  • Elemen penting pada sel tubuh - menyediakan asas nutrisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon serta kesihatan tiroid.
  • Melindungi Organ - melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.


WAH banyak kan manfaat jika ambil VITALEA ini. Jadi memang tak rugi tau kalau ambil VITALEA. 

Ada yang bertanya Vitamin yang ada dijual di Farmasi sama sajakan dengan VITALEA.
Ohh dear, salah tu. Tidak semua multivitamin ni sama tau. Vitalea telah dibuat khas dengan tablet yang mudah larut. Dan ianya adalah lebih dari organik, bukan sintetik tau. Maknanya semua dari tumbuhan semulajadi. Tiada drugs ok! Jadi mari kita tengok perbezaannya.



PERBEZAAN VITALEA SHAKLEE DENGAN MULTIVITAMIN LAIN:


  • Vitalea shaklee adalah multivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min". Dan perkataan vitamin yang kini disebut adalah berasal dr shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90 tahun lalu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vitalea. 
  • Setiap tablet vitalea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada SAYURAN dan BUAH, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. 
  • Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.
  • Tablet vitalea disaluti dengan serbuk nutrisi SPIRULINA
  • Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks yang disebut sebagai " Explo-Tab".
  • Ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalam air dan tubuh manusia.
  • Mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protein untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.
  • Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vitalea shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
  • Vitalea shaklee telah dipilih oleh Center For Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTIVITAMIN dalam Public Interest pada tahun 2000.

Dah baca dengan lebih terperinci apakah itu VITALEA SHAKLEE..Ayuh buat pilihan yang bijak...





Agen shaklee anda (Azimah Binti Khamis), ID 894681, Membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan luar...Untuk pertanyaan dan tempahan boleh sms/call/whsap 0111-9791281

FB : Azimah Binti Khamis
Page : Shaklee Menyinari Kehidupan
Blog : Sinar Kehidupan Untuk Semua
email : azie_zimah@ymail.com

You Might Also Like

0 comments