AWAS KANSER PEMBUNUH NO 1..KENALI JENIS-JENIS KANSER YANG BOLEH MENYERANG MANUSIA

Assalamualikum dan salam sejahtera semua... Sebut pasal kanser mesti semua orang ngeri dan takut kan. Kanser adalah penyakit no 1 yang ker...

Assalamualikum dan salam sejahtera semua...

Sebut pasal kanser mesti semua orang ngeri dan takut kan. Kanser adalah penyakit no 1 yang kerap membawa maut jika tidak dirawat lebih awal. Hari ni kak yong nak kongsi dengan anda bagaimana Vivix membantu merawat kanser dan testimoni-testimoni pesakit kanser yang telah mencuba Vivix.




Jenis-jenis Kanser

  1. Kanser servik
  2. Kanser payudara
  3. Kanser kolon
  4. Kanser tulang
  5. Kanser hati
  6. Kanser tulang
  7. Kanser prostat
  8. Kanser hidung
  9. Kanser usus
  10. Kanser perut
  11. Kanser paru-paru
  12. Kanser Ovari
  13. Kanser otak
  14. Kanser kulit
  15. Kanser kelenjer

Bagaimana Vivix Bertindak Melawan Sel-Sel Kanser



                             



Badan kita terdiri daripada berbilion-bilion sel yang membina tisu, kemudian membina otot dan organ. Begitu juga dengan darah, terbina dati berbillion sel darah merah, sel darah putih dan sebagainya.

Sekiranya sel-sel yang rosak dan abnormal jika tidak dirawat dan menjadi semakin teruk. Inilah yang  mengakibatkan penyakit-penyakit kronik seperti kanser, kerosakan buah pinggang, jantung dan lain-lain.

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK KE ATAS TUBUH

1) Membaiki dan melindungi sel
Setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA akibat radikal bebas. Vivix berfungsi untuk membaiki dan melindungi sel dari dirosakkan oleh radikal bebas. Dengan mengambil Vivix kadar kerosakan dapat diperlahankan dan dapat dilindungi oleh resvertol dan polyphenol yang tinggi dalam Vivix. 



                          



2) Mempertahankan dan mengawal genetik 
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur sel. Dalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular.


                          



3) Memberi tenaga kepada sel(Mitokondria)
Satu lagi timdakan hebat Vivix ialah dipanggil Mitokondria atau penjana tenaga kepada sel. Mitokondria mempengaruhi prestasi sel, jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis(pembentukan baru) mitkondria untuk meningkatkan tenaga dalam sel.


                      


4)Meningkatkan Prestasi sel dan melambatkan penghasilan protein AGE
AGE(Advance Glycation End Products) adalah bahan akhir hasil daripada diproses oleh sel badan. Ia sangat merbahaya dan merosakkan pada tahap selular. AGE ini boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel dan juga sistem tubuh badan manusia. Ia boleh menyebabkan banyak punca kepada penyakit kronik jika dibiarkan tanpa pencegahan. Vivix mengandungi 10 kali ganda lebih kuat Resveratol yang mampu melambatkan pengumpulan proteim AGE dalam tubuh


                                    


Testimoni Pesakit Kanser Yang Telah Mencuba Vivix Sebagai Rawatan Alternatif...


Kanser Tumor







Kanser Payudara



Kanser Barah Rahim


Kanser Ovari



Kanser Paru-Paru




Kanser Usus




Anda dah tahu kehebatan Vivix, cara ia bertindak dan bahan-bahan utama yang menjadikan vivix hebat dan banyak testimoni yang telah berjaya sembuh setelah mengambil Vivix. Anda nak cuba Vivix boleh terus sms/whtsap 0111-9791281 (Puan Azimah Khamis), Pengedar Shaklee Batu Pahat Johor.




You Might Also Like

0 comments