Pengedar Shaklee Kawasan Semerah

Assalamualikum dan salam sejahtera semua Saya perkenalan dari saya... Saya Puan Azimah Binti Khamis, Saya merupakan pengedar Shaklee ...

Assalamualikum dan salam sejahtera semua




Saya perkenalan dari saya... Saya Puan Azimah Binti Khamis, Saya merupakan pengedar Shaklee di kawasan Semerah.   Jika anda berada di kawasan-kawasan Semerah dan sekitarnya nak dapatkan produk Shaklee secara terus boleh berhubung dengan saya

Saya menyediakan perkhidmatan Cash on Delivery (COD) di kawasan Semerah dan bagi pelanggan-pelanggan yang memerlukan stok vitamin mereka dalam kadar segera saya menyediakan perkhidmatan terus ke rumah anda atau anda boleh tentukan lokasi untuk berjumpa. .

Untuk tempahan produk Shaklee anda boleh terus menghubungi saya di talian 0111-9791281 atau add saya di Facebook Nurazimah Khamis.
 
Bagi kawasan sekitar Batu Pahat, Parit Sulong, Parit Raja, Parit Yanni nak dapatkan produk Shaklee boleh terus hubungi saya...

 

You Might Also Like

0 comments