Set Kurus Shaklee Bantu Anda Kurus Dengan Sihat

Assalamualaikum dan Salam sejehtera Pasti semua mengimpikan tubuh badan yang kurus, langsing dan menawan kan..Tak ada rasa nya yang nak tu...

Assalamualaikum dan Salam sejehtera

Pasti semua mengimpikan tubuh badan yang kurus, langsing dan menawan kan..Tak ada rasa nya yang nak tubuh badan yang gemuk dan nampak berisi...Kebiasannya kaum wanita lah yang paling obeses dalam pengurusan berat badan ni...Bila berat naik dan ada yang tegur dah nampak semakin berisi, wah mula lah tak senang duduk..dan-dan lah time tu terus berazam nak kurus...hehehehehe

Sebenarnya nak kurus dan nak turun berat badan adalah dua perkara yang berbeza. Ada orang, kurus tetapi berat badan tinggi – mungkin sebab ketumpatan ‘muscle’ yang tinggi ataupun bak kata orang tua – tulang berat, hehe...Sejak dua tiga menjak ni ramai yang PM tanyakan tentang Set Kurus Shaklee. Mereka kata banyak lihat testimoni mereka yang berjaya kurus lepas ambil Shaklee, yang paling best diaorang kata bukan sahaja kurus tapi kulit pun cantik...

 Loss weight ( Result of diet )


Set Kurus Shaklee membantu menggalakkan pembakaran lemak dalam badan, pembuangan toksin dan juga memastikan ketumpatan otot kekal sepanjang proses pengurangan berat badan untuk elakkan “yo-yo” efek.

Hari ni saya nak cerita tentang Set Kurus yang saya cadangkan pada customer yang bertanya...ada yang dah on-track untuk weight loss berkat pengambilan suplemen DISAMPING diet dan senaman yang berpatutan. Tahniah!


Set Kurus Shaklee 




Image result for set kurus shaklee


 

Untun ganti breakfast atau dinner, boleh ambil Cinch Shaklee atau ESP. Dicadangkan ganti satu meal aje, waktu lain boleh makan nasik macam biasa – cuma portion perlu jaga.
Cinch ni ada 3 perisa – Vanilla, Chocolate dan Latte. Bancuh dengan susu atau buat fruit smoothies, memang tak terasa lapar. Sebelum saya plan untuk mengandung dulu, ada jugak ambil Cinch Chocolate – campur dengan ESP memang setiap hari balik kerja lambat pun tak kisah sebab tak perlu makan nasik lewat malam...

Kelebihan Cinch ni is dalam satu hidangan, dia ada nutrisi lengkap untuk 1 meal dewasa. Plus Cinch jugak ada “Leucine”, yang bantu kekalkan jisim otot sewaktu dalam proses diet. Ni paling penting dan berbeza dengan produk lain kerana apabila jisim otot berkurangan, keupayaan metabolisma badan turut berkurangan!

Omega dan lecithin berperanan untuk bakar lemak-lemak yang nak disingkirkan tu.

Apa beza Omega dan Lecithin?


Omega berfungsi membakar lemak-lemak yang dah lama termendap dalam badan. Bayangkan lelemaks yang dah syok duduk, dia dah selesa agak degil nak dihalau keluar.

Omega akan bantu jadi agen pembakar lemak ni untuk bantu turunkan berat badan.

Yang best jugak, Omega boleh rangsang penghasilan hormon Leptin - sejenis hormon yang beri signal kepada otak yang badan kita tak lapar - so tak adalah terdesak nak asyik munchhh aje :)

Lecithin pula berfungsi sebagai pengemulsi lemak. Ni khas untuk lemak-lemak baru yang datang dari makanan kita setiap hari.

What Lecithin does is dia akan mengemulsikan lemak baru ni (ie. pecahkan lelemak dari new meal kepada ketulan-ketulan kecil) supaya tak mudah melekat dalam badan dan senang dibakar.

Ada orang makan vitamin tapi tak kurus-kurus, mungkin salah satu sebabnya adalah jenis lemak yang ditarget tu salah.

Dia dah clean eating, tapi ambil lecithin yang cuma fokus untuk bakar lemak baru. Lemak lama masih terbiar situ...

Dua-dua ni adalah produk untuk PEMBAKARAN, jadi boleh tanya saya yang mana lebih sesuai untuk anda.

Alfalfa membantu detox seluruh badan – maksudnya dia akan bantu buang toksin-toksin dan lemak yang dibakar oleh Omega / Lecithin keluar dari badan. Herblax lebih power sikit, sebab Herblax spesifik untuk detox usus (organ penting untuk pastikan nutrien makanan terserap dengan sempurna, lagi penting untuk orang yang sedang diet!) – jadi kalau ada masalah sembelit, lebih elok mulakan detox dengan Herblax.
Ni lah tiga konsep kawalan berat badan yang Set Kurus Shaklee syorkan – Bakar, Buang dan Bina. Hati-hati dengan lambakan produk kurus badan di pasaran – banyak yang berikan gambaran “Indah Khabar Dari Rupa” dengan ilusi boleh kurus dengan sapu krim panas, makan pil langsing, minum minuman pembakar lemak dan sebagainya.

Shaklee bukan lah pil kurus! Ingat ya...


Antara sebahagian Testimoni mereka yang telah berjaya Kurus hasil pengambilan Produk Shaklee



Testimoni 1
 

 Image result for testimoni set kurus shaklee



Testimoni 2

baru 2 bulan ambil herba-lax + lecitchin+ cinch shake..dari baju saiz 50 dah boleh pakai saiz 46 arini..ni yang lagi semangat nk teruskan ni..
Alhamdulilah...
 
Image result for testimoni set kurus shaklee



Testimoni 3 
 

Image result for testimoni set kurus shaklee



Testimoni 4

best sungguh semalam bila suami tegur..Abg tengok ayang ni makin kurus..dah boleh pakai baju kebaya nampak..Hati ini sungguh berbunga-bunga bila suami tegur dah kurus..Terima kasih sungguh pada Lecitchin + alfalfa + omega :-)

Image result for testimoni set kurus shaklee



 Testimoni 5


Image result for testimoni set kurus shaklee



Testimoni 6 

Image result for testimoni set kurus basid shaklee



Testimoni 7

Ibu menyusu pun boleh kurus tau...Hasil pengambilan set shaklee, ibu lepas bersalin kembali kurus
 
 Image result for testimoni set kurus basid shaklee



Anda berminat nak dapatkan Set Kurus ini? Boleh terus hubungi saya di talian 0111-9791281

kami ada menyediakan perkhidmatan ini disekitar Batu Pahat, Semerah, Parit Sulong, Parit Raja, Sri Gading, Sri Medan, Tongkang Pechah, Parit Yaani. Anda boleh terus menghubungi saya untuk membuat pesanan. Barang yang anda pesana akan dihantar mengikut alamat yang anda berikan

You Might Also Like

0 comments