Omega Guard Membantu Membakar Lemak

Mungkin ramai tidak tahu bahawa Omega Guard boleh membakar lemak-lemak yang terkumpul di dalam badan. Omega guard bukan sahaja berfungsi un...

Mungkin ramai tidak tahu bahawa Omega Guard boleh membakar lemak-lemak yang terkumpul di dalam badan. Omega guard bukan sahaja berfungsi untuk mengawal kolestrol dan meningkatkan tahap minda tetapi juga boleh membantu dalam pembakaran lemak.

Bagaiman Omega Guard boleh membakar lemak?

Rahsianya ada pada Fatty acid iaitu asid lemaknya. Omega Guard Shaklee mengandungi EPA dan DHA. Ia membantu meningkatkan paras hormon "leptin". Leptin ini adalah hormon yang bantu mengawal selera makan. Jika paras leptin dalam badan adalah tinggi maka selera makan kita akan berkurang.

Leptin ini juga boleh meningkatkan metabolisma badan. Bila metabolisma meningkat, maka cepatlah lemak dibakar di mana akan membantu kita untuk kurangkan berat. Haaaa nampak tak, bukan semua LEMAK itu tidak bagus. Inilah contoh lemak yang bagus iaitu OMEGA 3 FATTY ACIDS.

 

Bagaimana Omega 3 fatty Acids (asid lemak omega 3) bertindak?

  • ia boleh mengawal rasa lapar dengan menstabilkan paras gula dalam darah.
  • Dalam satu study di Australia menunjukkan mereka yang bersenam dan mengamalkan omega 3 lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang bersenam tanpa mengambil asid lemak omega 3. Menarik bukan? Sudah tau tips, lepas ini pasti ramai yang slim:)
  • ia meninggikan paras leptin yang mana akan membuatkan selera makan berkurangan.
Jadi motifnya di sini, makan lemak (asid lemak omega 3), boleh bakar lemak. Sungguh dasat kan?
Ejen Shaklee di kawasan anda. Saya membuat penghantaran ke serata Malaysia. Hubungi saya di azie_zimah@ymail.com/ 013-2115841 untuk tempahan dan penghantaran Kawasan Batu Pahat boleh COD.. Berkongsi produk-produk kesihatan & kecantikan shaklee Sinari Hidup dgn shaklee Produk telah lame di pasaran NURAZMAH KHAMIS ID : 894681

You Might Also Like

0 comments