Tips Kekal Bertenaga dan hilangkan sakit-sakit badan

Assalamualikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca entri blog saya..Apa khabar ada semua? Alhamdulilah bersyukur kepada Allah SWT mas...

Assalamualikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca entri blog saya..Apa khabar ada semua?

Alhamdulilah bersyukur kepada Allah SWT masih diberi peluang untuk terus hidup di muka bumi ini. Alhamdulilah dapat feedback dari custemor yang mengambil Vivix tak sampai satu bulan dah menunjukkakn kesan positif di mana badan lebih bertenaga, bangun pagi tiada lagi sakit-sakit badan.

Custemor ini mengambil vivix sebab selalu alami masalah cepat penat, letih, tidak bertenaga dan sering sakit-sakit badan. Saya cadangan belau untuk mencuba vivix dan beliau bersetuju. Alhamdulilah tak sampai satu bulan mencuba beliau sangat betpuas hati. Badan lebih bertenaga dan tiada sakit-sakit badan setiap kali bangun tidur.

Bagaimana Vivix Bertindak membekalkan tenaga 


  1. Membaiki dan melindungi sel - Setiap hari tubuh badan kita terdedah kepada radikal bebas yang akan menyebabkan kerosakan DNA dan sel. Kerosakan DNA ini menjadikan badan kita mudah letih, cepat penat dan mudsh dijangkiti penyakit. Vivix berfungsi untuk membaiki dan melindungi sel dari kerosakan oleh radikal bebas. Dengan pengambilan vivix kerosakan dapat diperlahankan dan melindungi tubuh dari pelbagai penyakit.              
  2. Mempertahankan dan mengaeal genetik tubuh - Dalam satu kaijan terbaru menunjukkam ramuan vivix mangaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap seluluar. Dengan mengambil Vivix boleh melambatkan proses penuaan tubuh dan tubuh badan lebih muda dan bertenaga
  3. Memberi tenaga kepada sel(Mitokondria) - satu lagi tindakan hebat vivix ialah penjana tenaga kepada sel. Mitokondria mempengaruhi sel, jika kecekapan mitokondria menurun, prestasi sel juga akan memendekkan usia sel. Semakin kita berusia, penjana sel ke atas tubuh kita akan berkurangan. Justeru itu pengambilan Vivix boleh membantu meningkatkan sel mitokondria.

Testimoni-Testimoni Badan Bertenaga Ambil Vivix


Testimoni 1







Testimoni 2 - Bertenaga dalam pantang



 

Sekiranya badan anda kerap letih tanpa sebab, ini bermakna mungkin tubuh anda mengadungi toksin yang banyak. Toksin yang banyak menyebabkan badan mudah letih, lesu, cepat mengah dan kerap sakit-sakit. Vivix juga berfungsi untuk membuang toksin dan menjadikan tubuh lebih sihat dan bertenaga. 

Nak cuba Vivix boleh terus whtsap kak yong di talian 0111-9791281

Puan azimah khamis
Pengedar Shaklee Batu Pahat
Ig :kakyong_jual_vitamin_shaklee





You Might Also Like

0 comments