Keupayaan dan Kehebatan Vivix merawat Penyakit-Panyakit Kronik

Assalaamualikum dan salam Sejahtera semua... Vivix Shaklee merupakan minuman botani yang kaya dengan sifat antioksidan dan antipenuaan sec...

Assalaamualikum dan salam Sejahtera semua...

Vivix Shaklee merupakan minuman botani yang kaya dengan sifat antioksidan dan antipenuaan secara semulajadi.

Nutrisi Vivix membantu membaiki DNA dalam badan yang mengalami kerosakan akibat radikal benas dan gaya hidup yang tidak menentu.

Vivix mengandungi 4 bahan utama dalam penghasilannya iaitu Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah, Purple Carrot dan Japanese Knotweed. Bahan-bahan ini diperkaya dengan Polifenol. Polifenol adalah kumpulan gitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengadungi khasiat anti-oksidan dan sel penuaan.

Hasil kajian pakar menunjukkan bahan-bahan dalam vivix mempunyai kandungan polifenol dan resverattol yang sangat tinggi yang sangat sesuai diambil oleh Pesakit-pesakit kronik seperti diabetes, buah pinggang, kanser, jantung, darah tinggi, stroke, gout, obesiti dan sebagainya.

Kebaikan polifenol berfungsi menyediakan bantuan terbaik menentang pembentukan penyakit-penyakit kronik kerana ia mengandungi komposisi antioksidan. Polifenol inilah yang akan melindungi sel tubuh dari kerosakan akibat radikal bebas.

BAGAIMANA VIVIX MERAWAT PENYAKIT-PENYAKIT KRONIK

#1- MEMBAIKI DAN MELINDUNGI SEL
Vivix berfungsi untuk membaiki dan melindungi sel daripada dirosakkam oleh radikal bebas.Dengan mengambil vivix kadar kerosakan dapat diperlahankan dan dapat dilindungi oleh reavertol dan polyphenol yang tinggi dalam vivix

#2-MEMPERTAHANKAN DAN MENGAWAL GENETIK
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur sel. Dalam satu penemuan utama dalam ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular

#3- MEMBERI TENAGA KEPADA SEL
Vivix berfungsi untuk menjana tenaga kepada sel. Jika kecekapan tenaga menurun, prestasi sel juga akan mememdekan usia sel. Ramuan viv8x menggalakkan pembentukan baru tenaga untuk meningkatkan tenaga dalam badan. Bagi pesakit kronik, sel tenaga akan berkurangan dan pengambilan vivix membantu pembentukan sel baru.


#4- MENINGKATKAN PRESTASI SEL DAN MELAMBATKAN PENGHASILAN PROTIEN AGE
AGE adalah bahan akhir hasil daripada diproses oleh sel badan. Ia sangat membahaya dan merosakkan pada tahap selular. AGE ini boleh menyebabkan kerosakan pada sel-sel dan juga sistem badan manusia. Ia boleh menyebabkan banyak punca kepada penyakit kronik. Pengambilan vivix boleh mencegah penyakit-penyakit kronik kerana mengandungi 10 kali ganda lebih kuat. 


TESTIMONI VIVIX MERAWAT PENYAKIT-PENYAKIT KRONIK


Testimoni 1 (Penyakit Buah Pinggang)





Testimoni 2 (Penyakit Gout)







Testimoni 3 (Penyakit 3  serangkai)






Testimoni 4 (Penyakit Kencing manis)





Testimoni 5 (Penyakit ekzema)






Testimoni 6 (Kanser Payudara)



Testimoni 7 (mati pucuk)




Testimoni 8(Penyakit Batu Karang)





Testimoni 9 (Pembedahan)






Testimoni 10 (Penyakit Kencing Berdarah)





Testimoni 11 (Keputihan Kronik)






Pertanyaan dan order boleh whtsap kak yong 0111-9791281




You Might Also Like

0 comments