Pemindahan Buah Pinggang Terpaksa di batalkan selepas mencuba Vivix

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Seperti yang saya janjikan saya akan kongsi lagi info berkaitan produk Vivix Shaklee..Ok...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..Seperti yang saya janjikan saya akan kongsi lagi info berkaitan produk Vivix Shaklee..Ok hari ini saya nak kongsi berkaitan penyakit buah pinggang dan apa kaitan nya dengan Vivix.

Buah pinggang memainkan peranan penting dalam menjaga jumlah air yang tepat di dalam tubuh. Selain itu, buah pinggang juga membantu menapis sisa berbahaya yang menjaga keseimbangan bahan kimia dalam tubuh. Ia juga berperanan dalam menjaga tekanan darah normal dan jumlah sel darah merah di dalam tubuh






             Perbezaan buah pinggang Normal (kiri) dan yang berpenyakit (kanan)



Apabila seseorang mempunyai penyakit buah pinggang, sebahagian penapis yang terdapat di dalam buah pinggang telah pun rosak. Jika telah rosak sepenuhnya pesakit perlu melakukan dialisis.

 



Dahulu sebelum mengenali Shaklee, saya memang tidak tahu ada penawar yang boleh pulihkan buah pinggang. Tetapi selepas mengenali Shaklee baru saya tahu  VIVIX SHAKLEE boleh membantu pesakit buah pinggang. Sebagai bukti ada seorang pesakit telah disahkan menghidap buah pinggang stage ke 4 dan hampir melakukan pemindahan buah pinggang. Selepas beliau mengamalkan Vivix buah pinggang beliau turun ke Stage 2 dan pemindahan buah pinggan terpaksa di batalkan.


Kisah Penyembuhan Vivix -  Buah Pinggang Sembuh & Transplant Dibatalkan

 Karen Sandifer, bekas penyelia Home Health Care, berkongsi kisah ini mengenai Brandy (sahabatnya) dan Vivix. Brandy dah bersedia untuk berikan satu buah pinggang dia kepada suami kerana suaminya mengalami kegagalan buah pinggang tahap 4 dengan buah pinggang polisistik.

"Tony mula mengambil Vivix sejak Febuari 2009 dan cuba teka? Kami pergi berjumpa pakar buah pinggang untuk membuat ujian supaya saya boleh memberikan buah pinggang dan sebahagian hati saya, kerana dia berapa pada tahap tinggi (4) kegagalan buah pinggang dengan buah pinggang polisistik. Jika tahap 5 anda perlu dialisis untuk terus hidup. Jadi kami mahu melakukan pemindahan organ sebelum dia terpaksa hidup dengan dialisis.

"Apabila mereka melakukan ujian darah, kami diberitahu yang dia berada pada tahap 2 atau tahap 3 rendah, dan seterusnya menghentikan dia dari meneruskan diet untuk buah pinggang, dia tidak memerlukan ubat-ubatan untuk tekanan darah lagi dan boleh menikmati hidupnya kembali, kerana dia mempunyai masa bertahun lagi sebelum perlu memikirkan untuk menjalani hidup dengan dialisis! Berdasarkan kata pakar yang berunding dengan kami, kesemua mereka mengatakan TIADA PENAWAR!

Sumber - http://annschenkel.com/radiation-exposure-and-resveratrol/






Testimoni Pesakit Buah Pinggang


Testimoni Custemor

" Seorang ayah menelefon saya malam tadi bertanya mengenai Vivix untuk buah pinggang anaknya.Dia bertanya betul ke jika dia ambil Vivix untuk anak nya buah pinggang boleh pulih dan tak perlu membuat dialisis berdasarkan testimoni yang ada dia baca dalam blog. Saya katakan kita berusaha berdasarkan ilmu dan selebihnya berserah kepada Allah.. Kemudian kata nya anaknya sudah menggunakan vivix dan setiap kali buat pemeriksaan boleh nampak perubahan positif pada keputusan ujian. Saya tumpang happy sebab anaknya ada perubahan positif.

Vivix adalah minuman botani yang kaya dengan sifat antioksidan dan antipenuaan secara semulajadi.

Kandungan bahan-bahan dalam Vivix seperti Anggur Muscadine,Puple carrot,Eldeberry dan Japanese Knotweed mampu menurunkan tahap gula dalam darah,mencegah kanser,mengurangkan risiko penyakit kronik,meningkatkan sistem imunisasi tubuh serta merawat masalah kesihatan.

Ok itu saja perkongsian saya untuk hari ini, di harap dapat membantu anda dan menambahkan pengetahuan anda..

Ok sebarang pertanyaan anda boleh hubungi saya di talian 0111-9791281 (Puan Azimah)

Pengedar Shaklee Batu Pahat
IG : kakyong_jual_vitamin_shaklee

You Might Also Like

1 comments