Mudah Hamil dan Tingkatkan Kesuburan

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... Untuk hari ini saya akan kongsikan dengan anda entry berkaitan Kesuburan dan kehamilan.. Se...

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Untuk hari ini saya akan kongsikan dengan anda entry berkaitan Kesuburan dan kehamilan..

Seperti yang anda tahu tidak semua pasangan yang berkahwin bernasib baik dikurniakan cahaya mata yang cepat. Ada di antara pasangan sudah bertahun-tahun berumah tangga tetapi masih belum dikurniakan cahaya mata. Pasti rasa sedih dan terkilan jika ada saudara mara, ipar duai, kawan-kawan atau mertua seringkali bertanya bila nak dapat anak atau ada yang menyindir-nyindir mengatakan diri anda mandul atau kurang subur.

Jangan mudah cepat bersedih dan berduka kerana rezeki adalah datang dari Allah SWT. Namun demikian sebagai pasangan jangan mudah berputus asa dan perlulah terus berusaha, bertawakal kepada Allah SWT.

TIPS MENINGKATKAN KESUBURAN PASANGAN

  • Memperbetukan kitaran haid
  • Berurut
  • Mengambil makanan yang seimbang
  • Mengambil supplement atau makanan tambahan 
  • Amalakan diet yang seimbang
     



    Bagi  membantu meningkatkan tahap kesuburan suami dan isteri. pasangan boleh mencuba pelbagai cara yang diberikan antaranya yang ingin saya kongsikan adalah mengambil supplement atau makanan tambahan.
    Anda mungkin pernah dengar Set Kesuburan Shaklee atau mungkin ada yang baru tahu tentang Set ini. Sebelum ini biasa anda tahu set kesuburan adalah terdiri daripada B-Complex, GLA Complex, Alfalfa, ESP, Vitamin E dan Zinc.

    Untuk pengetahuan semua ada lagi satu vitamin yang boleh membantu untuk meningkatkan kesuburan dan memperbaiki masalah kesuburan iaitu VIVIX SHAKLEE

     BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU MASALAH KESUBURAN

    Vivix Shaklee dikenali sebagai minuman botani yang mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai antioksidan yang kuat berbanding antioksidan yang lain.
    Resveratrol juga berfungsi melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada rosak. Apabila telur yang dilindungi ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih untuk HIDUP, MEMBESAR DAN DISENYAWAKAN.

    Vivix juga memperbaiki tenaga sel atau dikenali sebagai MITOKONDRIA yang mana Mitokondria inilah yang boleh memberikan tenaga, meningkatkan keupayaan seksual dan melindungi masalah prostat (Lelaki)

    MITOKONDRIA ini akan semakin lemah seiring usia. Jadi bila mitokondria ini tiada tenaga disebabkan usia yang semakin meningkat, maka telur tadi tidak boleh nak "split". Maka persenyawaan tidak berjaya. Ini kerana masa hendak bersenyawa itu, telur ini memerlukan tenaga untuk "split"

    Oleh itu untuk meningkatkan lagi peluang untuk hamil, pasangan suami isteri digalakkan untuk mencuba Vivix..

    Testimoni Vivix

     

    Pertanyaan dan tempahan boleh terus berhubung dengan saya di talian 0111-9791281, Puan Azimah Khamis, Pengedar Shaklee Batu Pahat Johor


     

You Might Also Like

1 comments