Kulit Muka Makin Halus, Kulit kusam Hilang dan Lebih Awet muda..Apakah Rahsia nya.

Pada zaman sekarang ini bukan wanita sahaja yang menitikberatkan soal kecantikan wajah tetapi sekarang kaum lelaki juga sangat mengambil ber...

Pada zaman sekarang ini bukan wanita sahaja yang menitikberatkan soal kecantikan wajah tetapi sekarang kaum lelaki juga sangat mengambil berat tentang kecantika  wajah mereka.

Setiap orang pasti mengimpikan kulit wajah yang cantik tanpa jerawat,jeragat, tanpa cela dan kekal awet muda. Zaman sekarang ramai yang berlumba-lumba nak cantik dan tidak dinafikan produk kecantikan tumbuh bagai "cendawan selepas hujan". Pelbagai produk kecanyikan terhasil dan pengguna sampai keliru untuk membuat pilihan. Apa yang saya nak tekankan buat lah pilihan bijak dan pastika  produk tersebut selamat dan ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Untuk pengetahuan anda, penuaan merupakan proses semulajadi di mana semua orang akan melaluinya. Paling ketara apabila munculnya garis-garis halus penuaan di muka. Pada masa itu, mula lah hati tak keruan, risau dan bimbang kerana muka sudah mula menampakkan garis-garis penuaan.

Namun demikian kesan penuaan bukan sahaja dikaitkan dengan usia tetapi gaya hidup yang kurang sihat, pemakanan yang tidak seimbang juga mampu menjadikan seseorang kelihatan lebih tua dari usia sebenar. Pasti kita kerap kali melihatkan seseorang nampak lebih tua tetapi sebenarnya usia masih muda.

APA PENYEBAB PENUAAN

  1. Penurunan paras hormon (Human Hormone - HGH)                                   Hormon High dihasilkan oleh kelenjar pituitari di mana kelenjar ini bertanggungjawab atas pertumbuhan manusia sejak dari janin lagi. Malah hormon HGH juga berkesan untuk menghalang proses penuaan. Hormon HGH akan menurunkan apabila usia meningkat.
  2. Aktiviti Radikal Bebas                                                                                       Proses penuaan dan pelbagai penyakit adalah disebabkan oleh aktiviti radikal bebas yang merosakkan sel. Kekurangan pengambilan makanan tinggi antioksida seperti Vitamin A,C dan E mampu menghalang proses penuaan yang disebabkan radikal bebas.

Untuk mengekalkan awet muda, anda boleh mengamalkan pemakanan yang sihat dan berkhasiat. Di samping itu pengambilan supplement juga membantu kita kekal awet muda. 

Ok hari ini saya nak kongsi dengan anda satu supplement yang ramai dah amalkan dan hasilnya mereka kelihatan lebih muda dan tiada masalah kulit kusam, jerawat dan jeragat. Supplement yang saya maksudkan adalah VIVIX.

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK

Antara faktor utama penuaan adalah kerosakan DNA yang menggangu fungsi sel dsn tubuh. Dalam hal ini Vivix melindungi dan membaiki selular DNA dari serangan Radikal bebas

Semakin meningkat umur pengawalan genetik juga akan mengalami kemerosotan. Vivix berfungsi mengaktifkan satu pengawalan genetik utama bagi melambatkan penuaan tahap selular.

Selain itu semakin meningkat usia kita pengeluaran tenaga dari sel-sel semakin menurun. Dalam hal ini vivix membantu menggalakkan pembentukan baru Mitokrandia(sel tenaga) untuk meningkatkan tahap tenaha dalam sel

Penimbunan protein AGE yang menggangu keutuhan sel juga menjadi punca penuaan. Vivix bertindak 10 kali ganda lebih kuat dan resveratol yang boleh melambatka  penimbuhan protein AGE.

TESTIMONI VIVIX


"Kak vivix tu lepas seminggu mimu, hasilnya muka i berkilat muka kusam hilang, kulit nampak halus"



                          

















Nak kekal awet muda dan nak kulit wajah yang cantik, jom cuba Vivix Shaklee pasti wajah anda kelihatan lebih muda dari usia, selain untuk awet muda Vivix juga sangat bagus untuk kesihatan tubuh kita.








Pertanyaan dan order anda boleh sms/whtsap

Puan Azimah Khamis
Pengedar Shaklee Batu Pahat Johor
Tel : 0111-9791281
Fb : Puan Azimah Khamis
Ig : kakyong_jual_vitamin_shaklee


You Might Also Like

2 comments