Serangan Stroke yang menggangu Fungsi Otak dan Bagaimana Vivix membantu pesakit ini

Assalamualikum dan Salam Sejahtera semua... Ok bersiaran lagi saya di blog yang tak seberapa ini. Maaf jika ada kekurangan dalam penulisa...

Assalamualikum dan Salam Sejahtera semua...

Ok bersiaran lagi saya di blog yang tak seberapa ini. Maaf jika ada kekurangan dalam penulisan saya kerana saya pun masih berlajar lagi tentang dunia blog...Ok hari ini perkongsian saya serba ringkas saja. Saya nak berkongsi dengan anda semua berkaitan penyakit strok.


Mesti ramai sudah tahu kan apa itu penyakit strok atau dalam bahasa lain serangan angin ahmar.Ok saya terangkan sedikit Apa Itu Strok? Stroke adalah suatu gangguan fungsi otak yang terjadi secara mendadak, disebabkan oleh gangguan pembuluh darah di otak dan boleh mengakibakan kematian. 

 

Stroke terdapat dua jenis 

Jenis pertama  : Ischemic

Stroke jenis ini berlaku apabila salur darah ke otak tersumbat. Salur darah ini terseumbat disebabkan oleh ketulan darah atau bila ada arteri yang mula sempit dipenuhi dengan kolestrol dan benda-benda berlemak yang lain yang melekat pada dinding salur darah.


Jenis kedua : Hemorrhagic

Stroke hemorrhagic berlaku sebab salur darah pecah, darah terkeluar dari salur darah dan membunuh sel otak. Punca utama adalah tekanan darah tinggi.

Ok untuk hari ini saya nak berkongsi dengan anda bagaimana Vivix boleh membantu merawat Stroke dan testimoni-testomoni pesakit stroke berjaya pulih selepas mencuba VIVIX SHAKLEE..


BAGAIMANA VIVIX BOLEH MERAWAT STROKE

1) Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang typo, rosak,mati, abnormal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari

2) Vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot oleh itu  mengalakkan sel menjadi sihat semula

3) Ramuan 4 bahan utama menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (iaitu penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita

4) Ramuan Vivix adalah 10 kali ganda lebih kuat dari resveratrol yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel

5) Vivix membantu menurunkan kolestrol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolestrol LDL(Kolestrol jahat). Oksidasi LDL ini menyebabkan serangan kardiovaskular dan jantung

6) Ramuan Vivix sangat tinggi anti-oksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh

7) Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolestrol malah membantu dalam pengekalan berat badan ideal

Apa-apa pun kita hanya berusaha, berikhtiar dan berdoa. Selebihnya kita berserah dan bertawakal kepada Allah SWT.

 


 

 

Antara testimoni-testimoni Vivix untuk strok

 

Testimoni 1

 

"Mak saya ada hipertensi. Dia sampai kena warded sebab tiba-tiba kena stroke. Pastu kolestrol level memang hi. Dia selalu penat, stress dalam kerja dan urus rumah. Dahlah saya jauh nak tengok-tengok mak. In the end, saya bagi Vivix.paling best tengok muka mak berseri dah. Macik-macik cakap kembali muda.Mak cakap, ubat darah tinggi yang banyak sangat tu dia takyah makan pun okey. Mak lebihcergas dan sihat.Alhamdulilah syukur.Vivix memang sangat perlu dalam seisi keluarga kami..


Testimoni 2


                           

Alhamdulilah mak kesayangan dah boleh jalan sendiri. Baru 7 hari mengambil vivix dari shaklee, seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tak boleh gerak. Sedih teramat sangat dan tak tahu apa nak buat kesian ma..Tq jiha kerana memperkenalkan vivix kepada saya..Hari pertama minum sesudu vivix jari tangan ma dah boleh gerak, hari kedua kaki ma bolehgerak dan arini ma dah boleh bangun dan berjalan sendiri. Ya Allah syukur..


Testimoni 3

 

 "mak mertua saya kena mild strok haritu, alhamdulilah dalam 3 hari minum vivix dah boleh bangun katil sendiri

 

Testimoni 4

 

 Alhamdulilah syukur dengan izin allah dan usaha...vivix telah membuatkan abah saya sihat kembali..suatu masa dulu abah ada darah beku dikepala, kena serangan strok, sakait kepala yang melampau..ila kena serangan sakit kepala tu semua orang tak kan boleh tidur sebab abah akan meracau..angin dalam badan, sakit pinggang dan pinggul sebab badan abah yang besar..

 

Ok ini adalah sebahagian testimoni pesakit strok yang pernah mengamalkan Vivix. Di harap perkongsian ini dapat memberikan sedikit pengetahuan kepada anda semua dan membantu pesakit stroke untuk pulih seperti sediakala..

Untuk lebih penerangan dan maklumat lanjut tentang produk shaklee,  boleh terus berhubung dengan saya di talian 0111-9791281 (Puan Azimah) dan saya merupakan pengedar shaklee Batu Pahat, Johor

 

 


You Might Also Like

1 comments