Penyakit Diabetes - Bagaimana Vivix merawat dan mengawal

Diabetes atau lebih mudah dikenali sebagai kencing manis merupakan salah satu daripada 10 penyakit pembunuh utama di Malaysia. Tanda...


Diabetes atau lebih mudah dikenali sebagai kencing manis merupakan salah satu daripada 10 penyakit pembunuh utama di Malaysia.

Tanda-tanda kencing manis kadang-kadang terlalu sukar untuk dikesan sehinggakan pesakit tidak sedar. Diabetes terjadi akibat daripada badan tidak dapat menghasilkan insulin di pankreas dan tidak boleh menggunakan insulin yang dihasilkan dengan betul.

Ok berikut adalah simptom-simptom diabetes
  • Paras Gula darah tinggi
  • Dahaga yang berlebihan
  • Kerap kencing pada waktu malam
  • Hilang berat badan secara mendadak
  • Sentiasa rasa lapar
  • Luka lambat sembuh
  • Keletihan dan cepat marah
  • Terdedah kepada jangkitan kulat
  • Penglihatan kabur

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK MERAWAT DIABETES

Vivix terkenal dengan kandungan Resvertrol yang mana telah terbukti secara klinikal mampu mengawal tahap glukosa dalam darah.
Resveratol adalah sejenis phenol semulajadi yang wujud di dalam anggur kulit merah dan knowtweed Jepun.

Resveratol dalam vivix mampu meningkatkan sensitiviti tubuh terhadap insulin.

Membantu Mengaktifkan Enzim SIRT1
Enzim SIRT1 merupakan enzim yang bertanggungjawab terhadap rembesam hormon insulin dan tahap sensitivitinya. Jadi untuk mencegah @ merawat diabetes enzim ini perlu diaktifkan.

Mengawal Kepekatan Gula Dalam Darah
Karbohidrat yang dicerna akan menghasilkan gula yang memberikan kita tenaga. Walau bagaimanapun pengambilan karbohidrat yang tinggi seperti nasi akan menyebabkan kandungan gula dalam darah meningkat.
Dengan Vivix,polifenol yang terkandung dalam anggur muscadine akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis.

Mengelakkan Kerosakan Mata,menggalakkan penyembuhan Luka dengan cepat
polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.



Manfaat VIVIX SHAKLEE

Manfaat Vivix Shaklee

 

 

 

Apakata mereka yang telah mencuba Vivix untuk penyakit diabetes mereka

 

Testimoni 1

                  

En. R Jitendra merupakan peghidap Diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah ialah 15.5, tetapi kini setelah mengamalkan Vivix Shaklee selama 7 bulan secara konsisten, kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari diabetes. Kata beliau "kini saya dapat menikmati kehidupan saya dengan penuh gembira dan hebar, terima kasih 

Testimoni 2

 

"sis, mak saya makan Vivix dia kata bagus, gula dalam darah 6@4 saje. Badan pun rasa ringan jer..

  Testimoni 3

 

Anisah Abdullah : Ayah saya adalah pengidap kencing manis sudah 20 tahun. Bacaan gla dalam darah tak pernah kurang dari 13. Hasil medical check up, organ dalaman ayah sudah berada di stage 4 dan perlu melakukan dialisis. Selepas cosume vivix, bacaan gula dalam darah kembali normal dialisis tak perlu buat da doktor pulak ragu-ragu nak buat keputusan yang ayah sudah bebas diabetes. Dokror macam tak percaya yang rekod kesihatan ayah seperti orang normal tanpa masalah diabetes...Alhamdulilah  

Ok sekian saya perkongsian saya untuk hari ini, saya akan berkongsi lagi mafaat-manfaat vivix dan testimoni-testimoni yang lebih banyak dari pengguna-pengguna VIVIX...Vivix adalah tonik ajaib yang mampu merawat pelbagai jenis penyakit.

Untuk penerangan lebih lanjut tentang produk Vivix Shaklee ini, anda semua boleh terus whtsap saya di talian 0111-9791281... Penerangan yang lebih detail saya akan berikan..



Puan Azimah Khamis 

Pengedar Shaklee Batu Pahat, Johor

SMS/WHTSAP 0111-9791281

IG : @kakyong_jual_vitamin_shaklee 

p

You Might Also Like

1 comments