ROKOK TERASA PAHIT ANGKARA AMBIL VIVIX..MENYESAL RASA NYA

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.. Terima kasih anda sudi membaca entri yang saya tuliskan. Jika ada banyak kesilapan dalam penuli...

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Terima kasih anda sudi membaca entri yang saya tuliskan. Jika ada banyak kesilapan dalam penulisan saya, saya mohon maaf. Entri saya kali ini berkaitan rokok, di harap entri ini dapat membantu perokok-perokok tegar di luar sana yang mempunyai niat untuk bethenti merokok tetapi tak tahu cara bagaimana nak berhenti.

Tahukah anda, apabila seseorang itu merokok bahan kimia yang terkandung dalam asap rokok akan menghasilkan radikal bebas dalam tubuh perokok tersebut. Semakin banyak asap rokok yang dihisap semakin banyak radikal bebas yang dihasilkan.

Mengikut kajian, jika anda merokok secaa saintifik jangka hayat anda lebih pemdek berbanding yang tidak merokok. Walaupun perokok sudah sedia maklum akan hal ini tetapi mereka masih sukar membuang tabiat merokok. Ini kerana perokok mempunyai ketagihan merokok yang tidak mudah dibuang kecuali dengan nekad dan azam untuk berhenti merokok.







Bagi yang berazam untuk berhenti merokok tetapi tidak tahu bagaiman caranya. Ok saya kongsikan dengan anda cara berhenti merokok dengan mudah.

Cara yang boleh anda lakukan ialah mengambil supplement iaitu VIVIX SHAKLEE. Kenapa saya katakam Vivix Shaklee, ok saya terangkan secara saintifik bagaimana Vivix boleh membantu anda berhenti merokok dengan cepat dan berkesan.

BAGAIMANA VIVIX BERTINDAK UNTUK MENGHILANGKAN KETAGIHAN MEROKOK


Tubuh badan kita terdedah kepada radikal bebas setiap hari. Radikal bebas ini datangnya daripada pencemaran, pemakanan, asap rokok dan pelbagai lagi. Radikal bebas ini akan merosakkam DNA badan kita. 

Apabila DNA badan kita rosak dan jika tidak diperbaiki boleh mengundang kepada pelbagai jenis penyakit seperti kanser.

Vivix bertindak dalam memperbaiki DNA tersebut. Nikotin yang selama ini bersarang di DNA perokok akan disingkirkan dari DNA dan DNA akan kembali normal. Hasilnya DNA akan kembali pada asal dan menyebabkan perokok akan merasa pahit apbila merokok.

Apabila anda minum vivix, ia akan menyebabkan anda rasa tidak suka atau kurang rasa lagi pada rokok kerana vivix akan membuatkan rokok anda terasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sedang menolak rokok tersebut.

Vivix mengandungi kandungan Resveratol yang tinggi dan bertindak sebagai antioksidan yang sangat berkuasa. Antioksidan ini seolah-olah sebagai "pengutip sampah" dalam tubuh manusia. Bila kita merokok, banyak toksin yang terkumpul dalam badan kita. Jadi jika kita mengamalkan pemakanan dengan antioksidan yang tinggi dan pada masa yang sama anda merokok, rokok tersebut tidak akan rasa lagi. Anda tidak akan rasa minat merokok atau ketagih untuk merokok. Lama kelamaan akan berhenti merokok.

Jika biasanya perokok cuba berhenti merokok menggunakan kaedah lain, nikotin masih dibekalkan ke dalam tubuh cuma tidak  melalui rokok. Ini berkemungkinan keinginan merokok masih ada dan jika tidak konsisten perokok mungkin akan kembali merokok. 


TESTIMONI PEROKOK BERJAYA TIDAK MEROKOK SELEPAS MENGAMALKAN VIVIX 


Testimoni 1


" suami saya dulu memang susah nak berhenti merokok, setiao tahun ada azamnya nak berhenti merokok tetapi hanya cakap jer, Last tahun lepas saya ada bagi Vivix, suami minum jer, dia tanya vitamin apa sedap jer, sampai sehari 2x minum. Bila time nak merokok hanha separuh je hisap. Dia kata rokok apa ni pahit semacam jer. Last rokok ada separuh kotak dia buang jer. Dah tak beli dah alhamdulilah...


Testimoni 2

Indrawati Cahyaningtyas : mestilah pernah minum..efek yang saya rasakan badan makin cergas dan yang paling ketara sekali suami perokok tegar selama 30 tahun lebih dapat berhenti rokok setelah mengambil Vivix

Testimoni 3

"Suami saya dah berhenti merokok..ambil vivix tak sampai sebulan. My adik ipar pulak dah reduce smoke lepas ambil vivix"


Testimoni 4











Berazam nak berhenti merokok tapi tak tahu lagi mana nak mula, ok mudah jer amalkan lah Vivix shaklee, pasti impian anda untuk berhentk merokok tercapai..
Pertanyaan dan order boleh terus whtsap saya di talian 0111-9791281(Puan Azimah Khamis), Pengedar Shaklee Batu Pahat dan seluruh Malaysia..





You Might Also Like

1 comments